Opprett og håndter dine bestillinger av tekstinnhold via vår selvbetjening
Vi har forståelse for at du kanskje vil ha full kontroll på dine bestillinger hos oss. Derfor har vi opprettet en plattform som vil gi deg alt du trenger. I tillegg til det, kan du legge inn bestillinger akkurat når du vil. For å komme i gang trenger du bare å opprette en konto for selvbetjening.
Kom i gang med vår selvbetjening
Når du har opprettet en brukerkonto til Topcontent sin selvbetjening, vil du umiddelbart få dine innloggingsopplysninger. Når du logger inn på din konto, vil du kunne se ditt personlige dashboard. Fra denne siden har du full kontroll på dine bestillinger. Du kan legge inn nye bestillinger, håndtere eksisterende bestillinger og fylle på kontosaldoen din.
Du vil få varsel på e-post så fort du har fullført en bestilling, og denne vil returneres til deg. På den måten trenger du ikke å sjekke ditt dashboard kontinuerlig etter ventende bestillinger. Etter at du har fått varselet om fullført bestilling, kan du velge å logge inn på systemet for å se. Om du er tilfreds, klikker du på «Godta».
Selvbetjening du kan stole på
Vi blir alltid glade når kundene våre klikker på «Godta», og vi streber etter å fortsette med levering av tjenester som lever opp til forventningene dine. For å klare det, sørger vi for å ha et team bestående av profesjonelle. Skulle du mot formodning ikke bli fornøyd med det vi leverer deg, kan du bare klikke på «Avslå». Så fort du gjør det, vil teksten sendes tilbake til vårt produksjonsteam for en ny gjennomgang.
Så fort du sender en tekst tilbake, kan du stole på at vi gjør vårt beste for å matche dine forventninger. Vi vil fikse enhver problemstilling som kan oppstå med din bestilling, og nøye rette oss etter din feedback. Merk at før du kan legge inn en bestilling, må du fylle på kontoen din slik at prosessen går så enkelt og raskt som mulig.